Flere ideer :)

Jeg klarer ikke helt å slutte å kikke etter ideer til det nye hobbyrommet mitt, og her er de siste jeg har funnet:

Craft_Room1

craft,design,function,organize,organized,organizing-3ab3d1b2c986f704c79841a12c961f7f_h

Craft_Room3

Det begynner å nærme seg klart for gulvlegging nå, og jeg er så spent. Men heller ikke der har jeg helt klart å bestemme meg. Det selges jo både gulv og parkett, og en dag skal vi kanskje bruke dette rommet som noe annet enn hobbyrom. Da er det jo greit om vi har et fint gulv der. Men jeg må betsemme meg til imorgen, slik at vi kan få det bestilt 🙂

Og så må jeg bestemme meg for farger på veggene . jeg vil iallefall ha EN vegg i en knallfarge. Jeg blir i så godt humør av flotte, friske farger 🙂 Nå er det et soverom på bildet her, men ville bare vise dere den lekre fargen! Noe slikt kunne jeg tenkt meg å malt den ene veggen i. Hva syns dere?

97-3-Bright-Orange-Bedroom-Wall-Painting-with-Neutral-Colors

 

One thought on “Flere ideer :)

Leave a Reply

