Julepyntideer fra nett!

Har sittet og surfet litt på nett for å finne litt inspirasjon til julepynt man kan lage selv, og det er jo tusenvis av gode ideer. Ble sittende i flere timer å kikke på så mye forskjellig fint. Disse ser jo både lette ut å lage, og så syns jeg de også var veldig fine.

Burde egentlig vært inne på www.skruvat.no får å finne litt småting jeg trenger til bilen, men det får jeg heller gjøre i kveld. Her er flere ideer til hva man lett kan lage hjemme:

Håper dere også har fått litt ideer her nå, og kanskje prøver å lage noe selv i år. Jeg vet at i år så skal jeg lage litt julepynt selv! Er jo litt koselig med ting man har laget selv også, og ikke bare kjøpt. Og så er det jo utrolig hyggelig å gjøre slike ting sammen med barna 🙂

 

Leave a Reply

