Juleforberedelser

Jeg syns fremdeles det er moro med jul. det er moror å handle julegaver, det er moro å pakke dem inn, og da liker jeg å lage litt pene pakker. Pakker som blir litt personlige 🙂

Har funnet masse inspirasjon på nett:

Hva gjør dere? Får butikken til å pakke inn gavene?

I år blir vi mange i julen, og jeg vurderte å ta opp et sms lån for å få handlet alt jeg ville, men så fant jeg ut at jeg heller fikk handle etter lommeboken min. Det er ikke hvor mye man handler for som er viktig, men tanken bak.

Har også fått bakt masse. vel, det vil si at jeg har bakt tre sorter. Sjokoladepletter:

2014-12-20 19.22.51

kromkaker og sandnøtter.

Da er jeg fornøyd. pepperkaker handler jeg på butikken, de syns jeg faktisk er best 🙂

Ha en fortsatt fin adventstid, og ikke stress for mye. Det blir jul uansett 🙂

 

Leave a Reply

