Full stopp

Jeg var ute å kjørte her forleden, og bilen føltes litt rar hver gang jeg bremset opp. Jeg hadde jo bilen på EU-kontroll for litt siden, og de hadde ikke noe å utsette, så jeg syntes det var litt rart. Så, jeg fikk den inn på verkstedet, og der fikk jeg vite at jeg trengte nye bremseskiver, men at de kunne bestille en bremsepakke til meg, slik at det ikke ble så dyrt. Dette verkstedet var faktisk svært åpne om prisene på delene, og hjalp meg til å finne den billigste løsningen. Mange verksteder prøver jo fortsatt å ta overpris for delene, men nå som internett gjennomsyrer hverdagen er det ikke så lett, sa de, så de kjører heller en helt åpen profil.

2007_nissan_navara-pic-1062878918522472940

Vel, nå som bilen er inne på verksted kan jeg vel heller fokusere på andre ting, som å hekle meg en ny lue til vinteren.

Leave a Reply

