Travel februar

Oi oi, tiden bare raser avgårde noen ganger – kan ikke tro at det er flere uker siden jeg har skrevet her inne. Vet ikke helt hva som skjedde, har bare vært så utrolig travelt den siste tiden. Men for å oppsummere kort så har det stort sett gått i travle hverdager, konstant kamp mot kulda (kjenner jeg drømmer om en ny sydenferie snart…), nok en runde med biltrøbbel, en veldig hyggelig Valentines Day!

Bilen trengte plutselig en ny katalysator, som vistnok er den som renser eksosen og du kan kjøpe på nett og bytte selv, og etter litt diskusjon så ble jeg med på at mannen min skulle gjøre dette selv. Vi sparte en del penger, og så langt virker alt som det skal så jeg må bare innrømme det var en god ide =)

Eller så lagde jeg noen lekre Valentines hjerter som fortsatt ligger fremme!

Stuepynt

 

Leave a Reply

