Deilig med ferie!

Det er ikke ferie riktig enda, men jeg har i alle fall begynt å glede meg. Gubben og jeg skal besøke familie i Molde og tar med oss campingutstyret, så vi kan lage litt hygge ut av kjøreturen. Vi campet mye med barna da de var små, så det handler bare om å blåse støv av gamle kunnskaper som å sette opp teltet!

Norge er et vakkert land, så jeg gleder meg til å få sett mer samt kjøre den berømte Atlanterhavsveien. Gubben klargjør bilen for turen, den har akkurat vært på autoservice, så nå burde den være klar for ferie.

endelig ferie

Leave a Reply

