Begynt forberedelsene..

Når man liker å gi gaver man lager selv, må man begynne tidlig om man skal rekke å få alt ferdig til jul. Jeg har puslet med små prosjekter hele året. Nærmer meg slutten nå. Det eneste som gjenstår er småting til et par gode naboer. Mange gode ideer å finne på nett…

Bilderesultat for hvordan lage nålepute av norgesglass

Nålepute av Norgesglass. Rimelig enkelt da jeg har en mengde slike glass.

Syns også å lage lykter av dem var genialt

Bilderesultat for hvordan lage nålepute av norgesglass

Denne lampen var jo bare helt enormt stilig!!!! Den vil jeg ha selv. Må vell kunne finne det jeg trenger til den hos byggbutikken.net?

Bilderesultat for hvordan lage nålepute av norgesglass

Såpedispenser? Har aldri kommet til å tenkt på det selv. Originalt og enkelt 🙂

Bilderesultat for hvordan lage nålepute av norgesglass

Leave a Reply

